A Magyar Idők online verziójának olvasása mindig szívmelengető, mert anélkül visz az ötvenes évekbe, hogy rögtön jönne is a fekete autó. De - közvetlen veszély nélkül - hallhatjuk, amint a szovjet-orosz tanácsadó beszél.
Most pl. ezt adta a derék talpas, Haraszti Gyula szájába:
"Orbán Viktor kormánya, ... Utat mutatott például az IMF-nek, megszüntetve Magyarország teljes kiszolgáltatottságát,.."
Majd ha Gyulát, a lelkest valaki megtanítja magyarul, akkor képes lesz az "utat mutat" és az "ajtót mutat" különbségének felismerésére. S akkor a júdáspénz és a fizetés eltérő mivoltáról (nehéz szó, na, könnyítek: természetéről) is tudomást szerez
(Facebook falára kitettem).
Péter!
"Ugyanakkor politikai legitimációs szempontból nagyon fontos. Október 2-a arról szól, hogy az unió hivatalnokai vajon bármelyik elképzelésüket lenyomhatják-e egy nemzeti kormány torkán, vagy sem." -mondod.
Pontosan tudod, hogy az unió hivatalnokai magyarok, horvátok etc. sokan közülük a kormányuk által szekondáltak, azaz otthonról kapják a fizetésüket.
Azt is tudod, hogy "Brüsszel", vagyis a Bizottság és apparátusa - amely a tagállamok polgáraiból áll - semmiről nem dönt érdemben, legfeljebb technikai végrehajtási intézkedéseket fogad el, a rendes jogalkotási eljárásban meghozott döntések gyakorlatba átültetésére.
Azt is tudod, hogy az EU döntéseit menekültügyben Pintér Sándor és minisztertársai és Deutsch Tamás és képviselőtársai hozzák, együtt, egyetértésben, azaz a Tanács és a Parlament, mint intézmények egyet kell hogy értsenek, anélkül nincs döntés.
Mint egykori szabad demokrata azt is tudod, hogy a demokráciában egy szavazásnál alulmarad a kisebbség, de ez nem ok arra, hogy a döntést ne hajtsa végre. Mihelyst ilyenre készül, halálos veszedelmet jelent a demokráciára, hiszen egyeduralomra tör. ("Vagy érvényesül az akaratom vagy nincs végrehajtható döntés").
Azt is tudod, hogy a "szuverén államok közössége" és az egyesült államok között számtalan átmenet van. Amikor Magyarország netto 12 ezer milliárd forintot elfogad a gazdagabb EU államoktól 2014 és 2020 között, fejlesztési pénzként, akkor az ottani adófizetők (személyek és vállalatok) jövedelmét veszi át, épp úgy mint egy államon belüli redisztribúcióban. Ez szuverén államok egyszerű együttműködésében nem elképzelhető, csak akkor ha a közös érdek (a régiók közel azonos fejlettsége) a nemzeti érdek (fejlesszük a hazát ahol csak tudjuk, ne törődjünk a határon kívüli világgal!) elé helyeződik.
Minden olyan lépés, amely az unió legitimitását kétségbe vonja nyomorba akarja taszítani Magyarországot.
Ha pedig a néphez lehet fellebbezni az unió ellenében, akkor ezzel a demagógiával egy perc alatt meg lehet szavaztatni a fejlett nyugattal, hogy hagyja már Magyarország, az édes Erdély és Románia többi része, plusz a többi általunk, a szűrös mátyások (ás a rákosi mátyások) által lepusztított vidék fejlesztését a francba.